CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 29, 2008

hmmm Miss my dear a lot....hmmm i'm juz confuse..


Miss You Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Miss You Myspace Comments
MyNiceSpace.com


hye...(= lamenyer da x blogging..huhu erm..i'm currently listening 2 diz song...sedey larr...nape erk rs sedey...tah la..mcm2 ak pk...ak rs cam da jauh jer ngn dye...tah ler...sob3...confuse arr...hmm....whateverpon...ak windooo sgt2 kt dye...huuuu....

~MENJAGA HATI~

masih tertinggal bayanganmu yang telah membekas di relung hatiku hujan tanpa henti seolah bertanda cinta tak disini lagi kau telah berpaling

REFF: biarkan aku menjaga perasaan ini menjaga segenap cinta yang telah kau beri engkau pergi aku takkan pergi kau menjauh aku takkan jauh sebenarnya diriku masih mengharapkanmu ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu yang dulu selalu cerminkan hatimu aku takkan bisa menghapus dirimu meskipun kulihat kau kini diseberang sana

REFF


andai akhirnya kau tak juga kembali aku tetap sendiri menjaga hati REFF 2x sejujurnya aku masih mengharapkanmu oooh ooohh

0 comments: